Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Thursday, September 3, 2009

Paghukom Sa Panahon©

Thursday, September 3, 2009

Mao na kini ang panahon
Nga angayan
Nakong paminawon
Ang nagkadaiyang mga sumbong
Sa kasingkasing
Kanako gisugilon.

Ug karon morag ikaw gyud
Ang giingon nga maoy pilion.

Bisan naglisud sa paghukom
Maoy nabati kong
Nahigugma gyud ako
Kung di ko kini pagasundon
Tingali mahayan ko'ng
Masayang nga higayon.


Kung sayop man ganing desisyon
Pagadawaton
Tanan angkonon
'Pan morag kalipay ko lang maangkon
Kung anaa ka
Sa kiliran ko.

Kay karon morag ikaw gyud
Ang giingon nga maoy pilion.

Bisan kung lisud kining hukom
Morag mas dili sayon
Kung talikdan ka sa dayon
Kay ngalan mo lang ginahunghong
Sa kasingkasing kong
Gihimo mong matahom.



*Music: Beyond; Lyrics: Bay Uray

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket