Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Sunday, March 1, 2009

Bay, Ako Na Lang©

Sunday, March 1, 2009

Bay, ako na lang ang moinom sa iyang tagay.
Bay, ako na lang ang moinom sa iyang tagay...


Hubog na sab si Tatay, Suko na sab si Nanay
Si Tatay nagsusapinday na sab sa baybay...

Bay, ako na lang ang moinom sa iyang tagay.
Bay, ako na lang ang moinom sa iyang tagay...


"Dong," matud pa ni Nanay,"Ayaw'g awat sa imong Tatay,
Sa ilimnong makahubog ikaw paglikay."

Bay, ikaw na lang ang moinom sa akong tagay.
Bay, ikaw na lang ang moinom sa akong tagay...


"Dong, pasayloa ko, sa suliran puno ang utok ko,
Sa pag-inom ko daw mahikalimtan ang tanan...

Bay, ikaw na lang ang moinom sa iyang tagay.
Bay, ikaw na lang ang moinom sa iyang tagay...


Tay, hunong na pag-inom, mga problema ato tanang sagubangon...

Tay, ayaw na tawon sa ilimnon pagpaulipon.
Tay, hinumdomi nga mahal mo usab kami...


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket