Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Tuesday, March 10, 2009

Panamilit©

Tuesday, March 10, 2009

Di ta unta mahikalimtan
Mga gipanumpaan
Sa kasingkasing mo'g sa dughan ko
Saksi ang kahitas-an.
Ug kay magkalagyo man
Ato untang hibaloan
Nga kasingkasing mo'g ang dughan ko
Kanunay'ng mag-uban.

Busa sa dili pa ako mobiya
Ki'ng dughan ko baloni sa imong gugma
Kay wa ko nasayod kung kanus-a
Pa, sunod kita nga magkakita.

Busa pahiran tang mga luha
Nga miagas sa atong mga mata
Tungod sa kamingaw'ng hilabihan
Nga milamoy sa 'tong dughang gisakitan.


Unta sa matag adlaw
Maghinandumay kita
Kay kasingkasing mo'g ang dughan ko
Uhawon sa usag-usa.
Ug kay magkalagyo man
Ato untang timan-an
Nga kasingkasing mo'g ang dughan ko
Di pwedeng itugyan sa uban.

Busa sa dili pa ako mobiya
Pun-a ako sa 'mong pagpangga
Busa ako gaksa na
Kay akong pagbalik dugay pa.


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket