Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Tuesday, March 3, 2009

Makalibog Ang Gugmang Makalibog©

Tuesday, March 3, 2009

Puslan man nga walay nagmahal kanako
Iagi ko na lang ang tanan sa pag-inom ug pagbakho.
Dili manudlay, dili maligo, bahala nag manimaho
Kay nagsakit ang akong dughan sa kasubo.

Hoy Undo ayaw kabalaka
Ania ko nga kanimo nagpangga.
Wala ba nimo namatikdan
Nga ako kanimo ganahan?
Nganong siya man
Ania man kos imong kiliran?
Busa undang na sa paghilak
Ayaw usiki ang imong mga luha.


Puslan man nga ikaw Inday wala nagmahal kanako.
Iagi ang tanan sa pag-inom ug pagbakho.
Dili manudlay, dili maligo, bahala nag manimaho.
Kay sakit ang akong dughan sa kasubo.

Hoy Manoy ayaw kabalaka
Naa man ang akong lolang biyuda.
Wala ba nimo namatikdan
Nga siya kanimo ganahan?
Nganong ako man
Nga kabata ko pa sa ngatanan?
Tabangi hinuon ako
Imong apo kanako makagusto.


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket