Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Wednesday, September 2, 2009

Dili Ko Igsapayan©

Wednesday, September 2, 2009

Dili ko igsapayan nga matugaw
Niining kagabhiong mabugnaw
Kung ang tingog mo mapaminaw
Matambalang akong tumang kamingaw.

Kay wala ka sa kiliran ko
Kanunay'ng nagsubo
Balik nag hupaya king dughan ko.

Adlaw'g gabii nga dili makatulog
Nagahandum sa dagway mong matahom
Nagalakaw sa dalan 'pan walay tumong
Kanunay'ng gihanduraw'ng kagahapon.


Dili ko igsapayan nga mabuntagan
Magsud-ong sa maanyag mong larawan
Bisan pag moingon sila nga ako buang
Di moundang sa pagtawag sa imong ngalan.

Pauli na, O, hinigugma ko
Tumana ang saad mo.



*Music: Indonesian Song; Lyrics: Bay Uray

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket