Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Sunday, April 19, 2009

Pagsupak Ba O Pagsakripisyo© (Adbent)

Sunday, April 19, 2009


Niadtong sayo sa kaadlawon
Giandam kong akong kaugalingon
Mingaw niadto ang palibot
Nga daw walay gustong
Manghilabot

Sa paglabay nako
Sa akong mga ginikanan
Walay bisan gamay'ng kasikas
Akong nadunggan
Buot ko mang tugawon
Ang ilang paghikatulog
Gipili ko na lang nga sila
Dili na matandog

Sa pagbiya ko
Sa among panimalay
Wala ko kapugngi
Ang mga luha sa pagbuhagay
Daw ang lawas ko ug kasing-kasing nalanay
Nangita og pwedeng kanako mosapnay


Matagtikang ko sa mga tiil
Nagpangurog ang akong mga ngabil
Nakahangad sa langit nakasangpit
Ginoo ko, giyahi sa maong dapit!

Dili man uyon sila sa akong pagbiya
Sayod ko nga kaayohan ilang gihuna-huna
Ki'ng gibuhat ko, pagsupak o pagsakripisyo?
Ang gipili ko, maong pagpahilayo!

Kini laging kabus lang kita intawon
Mangita og mas lunhaw nga sibsibanan. Oh...


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket