Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Saturday, April 25, 2009

Luyo Sa Entablado© (Adbent)

Saturday, April 25, 2009

Sa matag gula ko sa entablado
Giduyogan sa daghang adorno
Matag-suok gilukop ko og paso
Abiba'g pagdayeg ang naangkon ko.

Pagpaambit sa abilidad ug talento
Mipahilak, mipakatawa's mga tawo
Sa kalingawang nahatag ko didto
Kalipayng gibati naghari's dughan ko.

Sa matagtiklop sa tabil sa maong entablado
Makita mo sa daplin usa ka anino
Didto sa suok nagabakho
Puno sa kasakit akong pagkatawo.

Buot ko mang hunongon kining tanan
Dunay nagtukmod ug gipaundayonan
Padayong gikab-ot ang mga kabitoonan
Bulawan nga entablado akong gipuy-an.


Didto luyo sa maong entablado
Sa matuod nga lumba ako nakibugno
Sa walay pagtakuban og pagtago
Nanglimbasog aron kadaugan maangkon ko!


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket