Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Sunday, April 19, 2009

Matuod Nga Kalipay© (Adbent)

Sunday, April 19, 2009


Sa nangaging mga adlaw
Kaugalingon ko nagpakalingaw
Wala na panumbalinga
Ang akoang tumang kamingaw
Nahikatulog nga pagbati pirmi nang gatukaw.

Walay oras nga giusikan
Matag hagtok sa orasan
Dunay mga pulong akong gibuhian

Walay oras nga giusikan
Matag pitik sa akong dughan
Lain-laing mga mugna ang mahuna-hunaan.


Wala ko gayod kini mabantayi
Ang pagsubang sa adlaw og pagsalop niini
Didto sa akong lawak lamang ako nagpakabuhi
Sa paglanog sa tingog, balumbong ang bugtong saksi.

Dinhi ko nakita ang kalipay
Nga sa galamhan ko nakahupay
Alang kaninyo kining akong ginahikay
Sa kinasing-kasing og sa walay pagkalaay
Tungod sa panaghigala nato nga unta molahutay.


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket