Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Wednesday, June 3, 2009

Pabatia Ako, Awiti Ako© (Mars)

Wednesday, June 3, 2009

Pabatia ako sa imong mga laylay
Pabatia usab ako sa linganay
Sa imong gitarang kanhi mo nang gikaskas
Aron pagsugilon sa gugmang malaumon.

Awiti na usab ako sa atong kagabhion
Awiti sa imong mga pangindahay
Sa atong paraiso nga puno sa kalipay
Uban sa dan-ag sa buwan nga atong kauban.

Balaki sa imong mga pulong
Ug sa sugilanon sa 'tong kinaiyahan
Isinggit, isangyaw'ng kaayuhan
Bisan sa kaparutan, ahay, akong nahiaguman.


Sulati ako sa 'kong pag-inusara
Ubani sa akong kagawasan sa gugma
Tagui sa paghubo sa 'kong kamatuoran
Nga ikaw lamang may pagsabot kanunay.


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket