Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Wednesday, June 3, 2009

Awita Ang Awit Ko© (Adbent)

Wednesday, June 3, 2009

Pangandoy kong awiton kini
Damgo kong imong mabati
Tinguha kong mahalad kanimo
Ki'ng awit nga mugna ko.

Apan pangandoy lang gyud diay
Kay mga nota daw mitalidhay.
Pakyas kong ipabuhagay
Kining gugma nakong giatay.


Gisuwat sa lugas sa akong mga luha
Sa palad nga hapit madugta
Namugnang awit sa hunahuna'ng
Gagubat sa taliwala.

Ki'ng awit sa akong pakigbisog
Sa gugma nga way pagkabusog.
Padayon nga naglagubo
Ikaw unta makahibalo.

Palihog lang awita ang awit ko
Pahinungod ko alang kanimo.
Pasayloa kung di ko mahimo
Hangtod karon padayong nakigbugno.

Palihog lang awita ang awit ko
Awit sa gugma ko diha kanimo.
Ug kon mahimo nang abo
Maluoy ka, awita kini sa lubnganan ko.


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket