Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Friday, June 5, 2009

Akong Mga Higala© (Adbent)

Friday, June 5, 2009

Naamguhan ko sa nanglabayng mga adlaw
Nga kalit sila kanako nahanaw.
Daw sama sa maanindot nga bangaw
Makadiyot lang nimo nga malantaw.

Kon ugaling may pagkuwang man
Angayan lang ba nga inyong talikdan?
Ug kon ugaling dunay kasaypanan
Paludhon ba ako sa inyong tiilan?

Bisan pa man sa atong nahiaguman
Kanunay kamong sulod ning akong dughan
Ug bisan pa man niining kalisdanan
Gihangad ko sa langit ang inyong kaayuhan.


Nagpanawag ako sa akong kalisdanan
Gihuna-huna ko kamo sa mga katam-isan
Gidumdom kanunay kadtong panag-uban
Ang gasa sa panaghigala atong gisaw-an.

Higala ko, kamo akong dalangpanan
Ayaw intawon isalikway ug talikdan
Sa mga pagsulay sa atong panaghigala
Maghiusa kita, mga babag buntogon ta!


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket