Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Friday, May 29, 2009

Sa Mga Bukton Mo© (Adbent)

Friday, May 29, 2009

Sa mga bukton mo
Nabati ko ang matuod nga pagpangga
Pagbati nga dugay ko nang gipangita
Og dinhi mo kanako gipakita….

Sa mga bukton mo
Nabati ko ang matuod nga paghigugma
Pagbati'ng tiunay og walay paglubad
Busa ikaw usab akong gimahal…

Sa mga bukton mo... malooy ka
Sa mga bukton mo... papahulaya ako
Sa mga bukton mo... alalaya
Ug palihog lig-ona ako...


Sa mga bukton mo
Nabati ko ang matuod nga kalipay
Pagbati nga dili mahimong isalikway
Binbinon ko hangtod sa ikamatay…

Sa mga bukton mo
Nabati ko ang matuod nga panaghigala
Pagbati ning dughan nga walay sama
Ug ampingan ko kini nga puno sa gugma…

Sa mga bukton mo
Nakita ko ang matuod kong pagkatawo
Gialim mong samad nga sa dughan kong nagsubo
Gisapnay ang mga luha sa akong pagbakho.


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket