Photobucket ---WAY LINGAW? NAOG sa pinaka-UBOS niining PAYAG--- 3DFlags
Custom Search

Subscribe Now: Feed Icon

Friday, August 21, 2009

Gisugot©

Friday, August 21, 2009

Gikutasan sa pagtikang
Padulong sa imong gisak-an
Kay napuno ang akong dughan
Sa kakulba ug kahinam.

Miingon ka kagahapon
Nga tubagon na nimo karon
Ang gugma ko nga naulipon
Sa kabuotan mo'g katahom.

Apan wala ka kuno sa inyong balay
Imo ba akong gibiay-biay?
Abi kog maangkon na'ng kalipay
Apan kanako ikaw milikay.

Gitunolan ako sa imong tagbalay
Sulat nga nagburot sa sobreng gamay
Gibukhad ko kini sa hinayhinay
Ug maoy nakita'ng imong hulagway.

Gibali ko kini, gisusi ang luyo
May gisulat ka nga di ko katuo
Matud nimo sukad pa kaniadto
Gitagana nang gugma mo kanako.

Mora kog gibayaw sa kalangitan
Milagubo pagkusog ang akong dughan
Labina sa imo nga gitug-an
Nga mahal mo usab ako's hilabihan.

Gipadayon pagbasa'ng imong sulat
Nagpasalamat ka's akong paghulat
Naglaum ka nga di kita magkabulag
Ug atong gugma di unta masaag.

La...la...la...
Daghan kaayong salamat... Uyab na ta!


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket